הדברת עכברים – כל השיטות

רוצה הצעת מחיר? פשוט וקל:

או להשאיר כאן פרטים ונחזור אליך בהקדם

זה לא בהכרח שתראו אותם ולא בטוח שתצליחו לשמוע אותם, מה שיסגיר את נוכחתם של עכברים אצלכם בבית, יכול להיות דווקא הגללים החומים בצורת אורז שהם ישאירו בכל מקום. במידה ומצאתם עקבות שכאלו, יש לכם סיבה להתחיל לדאוג.

גם אם אתם חובבי בעלי חיים ועכבר נראה לכם בסך הכול כיצור חמוד, חשוב לזכור שהם נושאים טפילים ומחלות היכולים לפגוע בבני אדם וכבר אירעו מקרים שעכברים נשכו ילדים ומבוגרים. לכן, חשוב לקחת את העניינים לידיים ולמצוא דרךכזאת או אחרת להיפטר מנוכחותו של העכבר בבית שלכם.

הדברת עכברים – השיטות הביתיות

כמו במקרים של הדברת נמלים או הדברת טרמיטים, גם במקרה של עכברים, השוק מציע מגוון רחב של סוגי מלכודות ומוצרים המיועדים להשמדת העכברים או לסילוקם, כל שתצטרכו זה לבחור את המוצר שנראה לכם ולקוות שהוא יממש את ייעודו כמה שיותר מהר בין המוצרים:

מלכודת דבק – מלכודות המורכבות ממגשית קל קר או קרטון כאשר בחלק העליון של המלכודת ישנו חומר דביק עם ריח אשר מושך מכרסמים. ברוב המלכודות ישנה אפשרות גם להוסיף פיתיון. עם מלכודת זאת רגלי העכבר אשר עולה עליה נדבקות בחומר וכשהוא מנסה לזוז גם איברים אחרים נדבקים. למשתמשים במלכודת זאת, מומלץ להטביע את העכבר בדלי מים, מכיוון שאחרת נגזר עליו מוות ביסורים.
המלכודת תעלה בדרך כלל בין 5 ל-30 ₪, כאשר ניתן למצוא אריזות הכוללות 2-3 מלכודות.

מלכודת כלוב – מי שמרחם על העכברים, ולא רוצה אותם בביתו, אך גם לא רוצה להרוג אותם. יוכל לרכוש מלכודת כלוב. מדובר במלכודת העשויה ממתכת ונראית כמו כלוב קטן לכל דבר. דלת המלכודת מורמת ובפנים נתלה על כמו וו קטן הפתיון, ברגע שהעכבר נכנס לכלוב ונוגס בפיתיון, הדלת של המלכודת נסגרת עליו. אפשר לשחרר אותו לאחר מכן, בחוץ, אך רצוי הרחק מהבית, בשביל שהוא לא יחזור. מלכודת שכזאת תעלה בדרך כלל בין 20 ל-45 ₪.

מלכודת קפיץ – מלכודת המורכבת ממשטח עם קפיץ, עליו מונח הפתיון. כאשר העכבר נוגס בפיתיון, הקפיץ משתחרר ופס ברזל הננעל על  גופו של העכבר משתחרר ביחד אתו.בחלק מהמקרים העכבר מת מיידית, אך במקרים אחרים, העכבר גוסס זמן רב עד שהוא מת. מחירים של מלכודת כזאת ינועו בין 20 ל-50 ₪, תלוי בחומר ממנה היא עשויה ובגודל של המלכודת.

רעל עכברים פיזור רעל עכברים בבית, הוא עוד שיטה להיפטר מעכברים, בעיקר ומדובר ביותר מעכבר אחד. ישנם סוגים שונים של רעלים כמו: אנטיקואגולנטים, פלואור אורגאני, ציאניד ועוד. לשיטה זאת ישנה חסרונות רבים, ביניהם, בעובדה שהרעל יכול להזיק לכל בני הבית ובעיקר לחיות המחמד.

מדביר מקצועי – מי שלא מצליח להשתלט על העברים לבדו, או מפחד בכלל לנסות, יוכל להזמין מדביר מקצועי, לשלם לו בין 150 ל-400 ₪ לביקור, ולדעת שהעבודה אכן התבצעה.

רוצה הצעת מחיר? פשוט וקל:

או להשאיר כאן פרטים ונחזור אליך בהקדם

מדבירים לפי אזור

הדברה לפי סוגי מזיקים

רוצה הצעת מחיר? פשוט וקל:

או להשאיר כאן פרטים ונחזור אליך בהקדם

רוצה הצעת מחיר? פשוט וקל:

כתבות מובילות